Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich využíváním.
Úvod Slovník pojmů SEO

Relevance z pohledu vyhledávačů

V terminologii SEO se relevance vysvětluje jako významnost výsledků vzhledem k zadanému dotazu. Čím mají větší relevanci výsledku k dotazu, tím získají vyšší pozici na stránce výsledků hledání (SERP).

Podle čeho se řadí stránky v SERP?

Každý vyhledávač sbírá o stránkách signály (hodnoty vypočtené na základě zadaných kritérií), které poté dělí na:

  • závislé na dotazu: např. počet nalezených slov v dokumenty, body za výskyt v nadpisu, v URL, odkazování daným slovem na dokument, blízkost hledaných slov
  • nezávislé na dotazu: např. pagerank, badrank, reputace domény, velikost dokumentu

Smícháním těchto signálů získáváme relevanci nebo-li významnost výsledku k požadovanému dotazu.

734 550 710
info@cstechnologies.cz

Ak. Heyrovského 1178

Hradec Králové

500 03

Popište, co by Vás zajímalo a my se s Vámi v nejkratším možném termínu spojíme.

Položky označené * je nutné vyplnit