Vstupní analýza - CS Technologies s.r.o.

Vstupní analýza

Chcete, aby byl váš projekt úspěšný, přiváděl nové zákazníky a generoval zisk? Při vstupní analýze dokonale poznáme, jak to u vás chodí, a navrhneme strategii, která bude ušitá na míru vašemu podnikání. Pokud to s onlinem myslíte doopravdy vážně, tak je analýza tím jediným smysluplným řešením.

V první řadě je třeba si říct, že se analýza dělí na dvě části. Vstupní a výstupní. Jelikož se potřebujeme s Vaším podnikáním seznámit co nejkomplexněji, při vstupní analýze budete mluvit zejména Vy. Poté je řada na nás. Nejprve sesbíráme potřebná data a následně stanovíme vhodnou strategii, kterou Vám odprezentujeme na výstupu z analýzy.

Jaké marketingové kanály budou využívány, jaké vstupní stránky (landing page) musí web obsahovat, jaké informace potřebují jednotlivé typy návštěvníků k rozhodnutí ke konverzi a jaké call to action prvky musí web obsahovat. Taky je potřeba definovat výkonnostní ukazatele (KPI) a zajistit jejich měření a vyhodnocování.

Kdo by se měl analýzy účastnit?

  • Odpovědná osoba
    Ideálně by se analýzy měl účastnit majitel firmy či jiná odpovědná osoba, která nejen že zná dokonale celé podnikání, ale umí jasně definovat cíle a disponuje pravomocí rozhodnout ohledně tvorby nového webu.
  • Odborník z vaší branže
    Člověk, který často komunikuje se zákazníky. Zná jejich dotazy, zvyky a potřeby. Zároveň zná dokonale nabízené produkty či služby a dokáže odhadnout jejich pozici na trhu.
  • Odborník na online strategie
    Profesionál, který ovládá SEO, UX, PPC, sociální sítě, webovou analytiku, webové technologie a má dost zkušeností z praxe. U nás je to vždy dvojice, která se v onlinu vyzná a svými specializacemi se perfektně doplňuje.

Co je předmětem analýzy?

  • seznámení se s historií firmy
  • prostory a personální zázemí firmy
  • představení produktů a služeb
  • USP - unique selling propositions
  • cílové publikum a velikost trhu
  • chování a časté dotazy zákazníků
  • sestavení person (typických typů zákazníků)
  • potřeby zákazníků na webu
  • seznámení se s konkurencí
  • konkurence a její marketingové aktivity
  • analýza odkazového portfolia webu a srovnání s konkurencí
  • analýza vyhledávacích dotazů v organiku
  • chování uživatelů na webu (Google Analytics)
  • See-Think-Do-Care - analýza nákupního procesu
  • návrh marketingové strategie
  • návrh wireframu webu
  • cenová kalkulace
Chci vstupní analýzu
Máte nějaký dotaz?
Zavolejte nám na naše číslo
cesta ZAKÁZKY
Vstupní analýza
Nejprve se musíme seznámit s vaším podnikáním a cíli. Na základě získaných informací navrhneme koncepci celého projektu včetně marketingové strategie.
O vstupní analýzu se postará
Chtel bych vědět více
Návrh informační architektury
Na základě důkladné analýzy klíčových slov a pochopení jednotlivých uživatelských scénářů navrhneme informační architekturu webu.
Architekturu webu navrhne
Chtel bych vědět více
Copywriting
Známe architekturu a víme ke komu mluvíme. Nastavíme komunikační tón a můžeme se pustit do tvorby obsahu.
O skvěle texty se postará tým našich externích copywriterů.

Chtel bych vědět více
Wireframe celého projektu
Než se vrhneme na design, je potřeba vytvořit drátěný model webu. Rozvržení webu musí vycházet z jednotlivých uživatelksých scénářů. Call to action prvky, UX testování, konzultace s designerem a koncepce webu je takřka ve finále.
O Vaši analyzu se postará
Chtel bych vědět více
Webdesign a UX/UI
Ačkoliv to možná bude znít zlváštně, tak nenavrhujeme design primárně podle toho aby vypadal hezky. Navrhujeme design tak, aby byl funkční.
O webdesign se postarají
Chtel bych vědět více
Příprava HTML/CSS
Na základě schváleného webdesignu naši kodéři provedou řez webu a nasadí jej na testovací doménu. Díky tomu získá projekt již reálnou podobu.
O kódování webu se Vám postará
Chtel bych vědět více
Programování
Zajištění správné funkčnosti webu je základ. Naši programátoři neřeší pouze základní logiku webu, ale dokáží připravit veškeré předem vyspecifikované funkcionality.
O programování se postarají
Chtel bych vědět více
Copyediting a plnění webu
Na základě dodaných podkladů naplníme váš web obsahem. Ještě než se tak stane, naše editorka veškerý obsah projde a připraví ho do ideální podoby.
O editaci obsahu se postará
Chtel bych vědět více
Testování a analytika
Abychom před spuštěním odladili veškeré nedostatky, testujeme web na různých zařízeních. Pro váš web pak implementujeme analytické nástroje, díky kterým sbíráme data, která následně vyhodnocujeme.
O testování a analytiku se postarají
Chtel bych vědět více
Spouštíme web
Vše máme připraveno a otestováno, jdeme do ostrého provozu. Tím naše práce nekončí, jsme stále v kontaktu a navrhujeme změny a vylepšení.
O Váš projekt se postarají
Chtel bych vědět více
Online marketing
Míříme k našemu společnému cíli. Online marketing je široký pojem, ale už z analýzy máme stanovenou strategii právě pro Váš projekt, kterou se řídíme.
O online marketing se postarají
Chtel bych vědět více
A/B testování a inovace
Sledujeme a učíme se novým trendům. Nenecháme Vás v tom. Navrhneme inovace a budeme pracovat na zlepšení konverzního poměru. Veškeré změny budeme testovat a dle výsledků web upravovat.
O testování a inovace se postarají
Chtel bych vědět více
Vrchol tvorby zakázky
Projekt funguje skvěle a na obou stranách panuje spokojenost se spoluprací. Proto se společně pouštíme do dalších nových výzev a projektů.
O Vaši spokojenost se stará
Chtel bych vědět více
Napsali o nás
  Na spolupráci s firmou CS Technologies oceňuji individuální přístup k řešení problémů s ohledem na propojení publikačního systému EasyWeb s vlastním firemním systémem K2 a rychlou komunikaci. Všechny naše požadavky jsou vždy vyřízeny k naší plné spokojenosti. Nadstavbou je správa marketingových kampaní e-shopu včetně sociálních sítí a cenné rady, aby byl výkon všech komunikačních kanálů co nejefektivnější. Využíváme rovněž grafických služeb, které jsou na vysoké úrovni.   
Tomáš Horáček - iDama.cz
  Dlouho jsme hledali partnera, až jsme našli tvůrčí doupě jménem CS Technologies. Aneb spousta „ajťáků“, kteří rozumí své práci. Domlouvají se spolu, vymýšlí a hledají způsoby a cesty, jak vytvořit řešení, které je podle vašich představ a zároveň funguje. Jsou spolehliví a problémy řeší ihned. Navíc jsou to sympaťáci. :-)   
Anna Boudyšová - nelenprozelen.cz
  Školení týmu v CS Technologies bylo jedno z nejlepších školení, které jsem pro firmy dělal. Nadšený a zaujatý tým pro to, dělat všechno jinak a lépe byl pro mne skvělým publikem. Po 2 školeních jsem odjížděl s pocitem, že tu vzniká tým lidí, který tuto firmu může dostat na špičku oboru a to nejenom kvalitou služeb, ale zejména proklientským a lidským přístupem. Držím jim palce a doufám v jejich další úspěchy.  
Pavel Ungr - pavelungr.cz