Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich využíváním.
Úvod Slovník pojmů UX

User Experience (UX, UI)

User Experince je o zkoumání dojmů uživatelů z používání produktu, v našem případě internetových stránek.

Zatímco skrze marketingové nástroje se snažíme přesvědčit návštěvníka, aby zakoupil určitý produkt, za pomoci UX vytváříme příjemné prostředí, díky kterému se k nám bude návštěvník rád vracet. Tímto způsobem tedy měníme jednorázový nákup ve věrného zákazníka.

Víte, jak se zákazníkovi líbí váš obchod?

Je třeba si uvědomit, že e-shop je vaše prodejna. A každý obchodník chce mít své prodejní místo hezké, uspořádané, přehledné a nejlépe s příjemným personálem. Důvod k tomuto kroku je jasný. Pokud se zákazník bude na prodejně cítit dobře, obrátí se při příštím nákupu opět na vás.

Co se stane, když se nebude cítit příjemně?

V případě, kdy pro něj bude složité najít zboží, v krámě nebude nikdo, kdo by mu poradil, a u pokladny bude sedět zamračený prodejce, tak můžeme s jistotou říci, že o tomto zákazníkovi již nikdy neuslyšíme. Příště si zajde nakoupit někam jinam. Co je ale nejhorší, tento zákazník bude sdílet své nepříjemné zážitky s rodinou a přáteli, ti zase se svými přáteli atd. Tak ztratíte velké množství zákazníků.

V rámci internetového obchodu to funguje obdobně. Je tedy zapotřebí vytvořit stránku co možná nejpřehlednější a na první pohled zajímavou, doplnit ji o kvalitní obsah a věnovat se návštěvníkům hned od prvního vstupu na stránku nebo lépe, ještě před tím, pomocí kvalitního Linkbuildingu nebo Linkbaitingu.

Cílem zkoumání UX je tedy získat podklady pro návrh stránek, které lidé rádi používají, s radostí se na ně vrací a své zážitky sdílí s okolím.

author
Autor článku: google email
734 550 710
info@cstechnologies.cz

Ak. Heyrovského 1178

Hradec Králové

500 03

Popište, co by Vás zajímalo a my se s Vámi v nejkratším možném termínu spojíme.

Položky označené * je nutné vyplnit