Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich využíváním.
Úvod Služby Webdesign

Webdesign

Disponujeme vlastním grafickým studiem. Klademe velký důraz na originalitu, využívání trendů a kreativní přístup našich webdesignerů. Soustředíme se na dodržení corporate indentity.

Co znamená zkratka UX?

UX/UI design vychází ze zkušeností uživatelů (User eXperience). Orientuje se na zákazníka a to jak z hlediska přehlednosti, tak uživatelské přívětivosti. Důležité je, aby se návštěvník na webových stránkách pohyboval velice intuitivně a nemusel přemýšlet nad tím, jak se prokliknout k obsahu, který ho zrovna zajímá. Jen těžko se dají specifikovat absolutní pravidla, jak má konkrétní prvek vypadat, protože každé webové stránky mají jiné publikum. Jinak budeme zpracovávat eshop, kde cílovou skupinou budou studenti IT oborů a jinak pokud tvoříme web například pro prodej sekaček, kde obvyklým zákazníkem bude muž ve věku 45 - 55 let.

Základem je důkladná vstupní analýza, která nám pomůže poznat a pochopit zákazníka. U zakázek, kde poskytujeme kompletní služby v oblasti online marketingu, děláme tzv. A/B testování. U spuštěného webu děláme experimenty, kde v reálném čase střídáme například dvě varianty tlačítka "Koupit" a vyhodnocujeme, která varianta je konverznější. Takový postup je z hlediska dlouhodobého ladění webu nejlepší variantou, pro odladění webu přímo na jeho návštěvnících.

responzivní design

Responzivní design

Stále se zvyšující počet uživatelů přistupujících na internetové stránky z různých zařízení, např. mobilních telefonů a tabletů, přispěl k vzniku responzivního designu. Jedná se o design, který se dynamicky přizpůsobuje rozlišení zařízení, přes které stránky prohlížíte. Takové řešení plně nahrazuje dřívější přístup v podobě tvorby dvou verzí webu (klasickou a mobilní verzi stránek).

Paralax design

Paralax design

Je především umělecký webdesign, založený na animaci při scrollování stránek. Samotný název vychází z principu paralelně prolínajících se vrstev grafiky, díky kterým získáme velice zajímavé efekty. Využívá se k posílení značky produktu například pro podpůrné produktové jednostránkové prezentace (microsite).

Postup realizace
postup realizace webu
Celý proces výroby jsme znázornili pomocí přehledné infografiky.
více
734 550 710
info@cstechnologies.cz

Ak. Heyrovského 1178

Hradec Králové

500 03

Popište, co by Vás zajímalo a my se s Vámi v nejkratším možném termínu spojíme.

Položky označené * je nutné vyplnit