Inbound marketing je relativně mladý výraz, který v principu popisuje všechny internetové aktivity pro budování značky a vytváření nových zdrojů návštěvnosti vašich stránek. Zpravidla se jedná o neplacené aktivity, do kterých je třeba investovat pouze čas. Sociální sítě, účast v tématických diskuzích, video marketing, linkbuilding, linkbaiting a mnoho dalších.
O tom, kde je hranice mezi SEO a inbound marketingem se vedou dlouhé diskuze. Onpage faktory SEO optimalizace jsou bezesporu validita stránek a obsahová část webu. Offpage faktory (externí podpora stránek) řeší velké množství firem automatizovanou registrací do firemních katalogů, publikováním "pře-optimalizovaných" PR článků, které mají minimální vypovídací hodnotu, SEO lištami, které simulují výměnu odkazů... Všechny tyto praktiky jsou v principu očůráváním toho, jak by se s webovými stránkami mělo pracovat. Inbound marketing je výraz, který sdružuje všechny korektní aktivity vedoucí ke zvýšení popularity vašeho webu.
Možností je daleko víc, rádi vám pomůžeme se sestavením a realizací vašeho plánu.