Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich využíváním.
Úvod Blog SEO a on-line marketing

Sklik inovoval nástroj pro návrh klíčových slov

14.11.2013
2013-11-14

V administračním rozhraní Sklik přibyly dvě nové funkce, které běžný uživatel jistě ocení. 

Pokud potřebujete ověřit hledanost konkrétní fráze ve vyhledávací síti Seznamu (Seznam.cz, Zbozi.cz, Firmy.cz), můžete použít nástroj "Návrh klíčových slov" v administračním rozhraní na www.sklik.cz. Získáte přehled o hledanosti výrazu, ročním trendu, konkurenčnosti a případně i průměrnou cenu prokliku (CPC) reklamy sklik. V porovnání s nástrojem Google Adwords zde chyběla možnost řazení výsledků a možnost stažení vybraných výrazů do souboru. Přesně o tyto funkce bylo 13.11.2013 administrační rozhraní rozšířeno.

Přehled nových funkcí

1. Řazení výsledků

Kliknutím na záhlaví sloupce lze výsledky seřadit. Řadit lze tedy podle názvu (abecedně), hledanosti a průměrné ceny.

2. Stahování vybraných výrazu do souboru

Pod přehledem vybraných klíčových frází přibylo tlačítko "Stáhnout do souboru". Je možné vybrat mezi navrhovanými a vybranými výrazy, a výsledný soubor otevřít v Excelu.

Image 1

Podělte se s námi o Vaše zkušenosti. My bychom ještě ocenili funkci, kterou by šlo filtrovat hledanost podle toho kde uživatelé hledají (Seznam, Firmy, Zboží)... V tuto chvíli vidíte všechny výsledky dohromady.

Více informací najdete přímo na blogu skliku.

734 550 710
info@cstechnologies.cz

Ak. Heyrovského 1178

Hradec Králové

500 03

Popište, co by Vás zajímalo a my se s Vámi v nejkratším možném termínu spojíme.

Položky označené * je nutné vyplnit