14. 11. 2013

Sklik inovoval nástroj pro návrh klíčových slov

Autor: Adam ŠVANSE
Rubrika: SEO a on-line marketing

V administračním rozhraní Sklik přibyly dvě nové funkce, které běžný uživatel jistě ocení. 

Pokud potřebujete ověřit hledanost konkrétní fráze ve vyhledávací síti Seznamu (Seznam.cz, Zbozi.cz, Firmy.cz), můžete použít nástroj "Návrh klíčových slov" v administračním rozhraní na www.sklik.cz. Získáte přehled o hledanosti výrazu, ročním trendu, konkurenčnosti a případně i průměrnou cenu prokliku (CPC) reklamy sklik. V porovnání s nástrojem Google Adwords zde chyběla možnost řazení výsledků a možnost stažení vybraných výrazů do souboru. Přesně o tyto funkce bylo 13.11.2013 administrační rozhraní rozšířeno.

Přehled nových funkcí

1. Řazení výsledků

Kliknutím na záhlaví sloupce lze výsledky seřadit. Řadit lze tedy podle názvu (abecedně), hledanosti a průměrné ceny.

2. Stahování vybraných výrazu do souboru

Pod přehledem vybraných klíčových frází přibylo tlačítko "Stáhnout do souboru". Je možné vybrat mezi navrhovanými a vybranými výrazy, a výsledný soubor otevřít v Excelu.

Image 1

Podělte se s námi o Vaše zkušenosti. My bychom ještě ocenili funkci, kterou by šlo filtrovat hledanost podle toho kde uživatelé hledají (Seznam, Firmy, Zboží)... V tuto chvíli vidíte všechny výsledky dohromady.

Více informací najdete přímo na blogu skliku.