Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich využíváním.
Úvod Blog Aktuality

Používáte na svém webu hodnocení produktů?

27.01.2016
2016-01-27

S hodnocením produktů jste se už v nějakém e-shopu určitě setkali, ale máte ho na svém webu i vy? V článku se dozvíte, k čemu je dobré a jak to funguje.

Hlavní výhodou, kterou vám tato funkce přinese, je zvýšení prodeje. Hodnocení od jiných uživatelů totiž pomůže vašim zákazníkům při rozhodování o nákupu. Rádi se podívají, jak jsou s výrobkem či službou spokojení ostatní.

Image 1

Také váš web potenciální zákazníci snadněji najdou - ohodnocené produkty nebo články zvyšují míru prokliku ve výsledku vyhledávání. I když jim vyhledávač zobrazí váš web na poslední pozici, tak bude víc vidět a spíš na něj kliknou.

Image 2

Možnosti hodnocení

  • počet hvězdiček
  • klady, zápory
  • slovní hodnocení (recenze, komentář)

Zákazníky můžete o ohodnocení zakoupeného produktu požádat e-mailem. V EasyWebu je totiž možné nastavit zasílání automatických e-mailů, např. 20. den po objednání.

Ne všichni zákazníci vám však produkt ohodnotí. Můžete je k ohodnocení zakoupeného produktu motivovat nějakou odměnou, třeba slevou na příští nákup, drobným dárkem atd. Takovouto odměnou se Vám i zvyšují šance, že zákazník v budoucnu provede další objednávku.

Hodnocení se na stránkách nezobrazí hned. Musí být ještě potvrzeno - provedete jednoduše v EasyWebu.

Podívejte se, jak může hodnocení produktů vypadat na listu produktů.

Image 3

Formulář pro vyplnění hodnocení může vypadat například takto:

Image 4

Pokud tuto funkci na svém webu zatím nemáte a nechcete být pozadu, ozvěte se. Rádi vám ji nastavíme.

author
Autor článku: email
734 550 710
info@cstechnologies.cz

Ak. Heyrovského 1178

Hradec Králové

500 03

Popište, co by Vás zajímalo a my se s Vámi v nejkratším možném termínu spojíme.

Položky označené * je nutné vyplnit