Velice zajímavou infografiku pro všechny provozovatele e-shopů vydala společnost Shoptet. Dozvíte se mnoho zajímavých čísel o obratech e-shopů, nejčastějším sortimentu a na druhé straně, o co je na straně nakupujících největší zájem.
To, že Heureka předstihla Zboží, není potřeba příliš zdůrazňovat. Nové a nové funkce tohoto stále populárnějšího srovnávače si získávají čím dál více spokojených uživatelů. Neustále sledujeme vývoj trendů také u zakázek, kde spravujeme internetový marketing a sami vedeme rozsáhle statistiky výkonnosti jednotlivých kanálů. Zajímavá nám ovšem přišla tabulka nejčastějšího sortimentu v porovnání s tím, o co je na internetu největší zájem. Všiměte si také, že 53% lidí nakoupilo na základě doporučení od známeho a 56% lidí provede větší objednávku, dostane-li dopravu zdarma...
2012 | 2013 | |
---|---|---|
Množství eshopů | 21 000 | 35 000 |
Podíl Zboží.cz (srovnavače zboží) | 44 % | 36 % |
Podíl Heuréky (srovnavače zboží) | 40 % | 53 % |
Osobní odběr zboží využilo | 17 % | 14 % |
Nákup na dobírku preferovalo | 63 % | 47 % |
Úhradu platební kartou provedlo | 6 % | 14 % |
Obrat e-shopu Alza.cz | 6 817 milionů Kč | 7 700 milionů Kč |
Obrat e-shopu Mall.cz | 4 000 milionů Kč | 4 425 milionů Kč |
Naše oddělení online marketingu aktivně spravuje PPC kampaně, facebook i srovnávače zboží. Pomáháme klientům se strategií v on-line marketingu a nastartováním prodeje přes internet. Napište nám a můžeme se domluvit na nezávazné konzultaci.