28. 5. 2019

Nové eshopové řešení - EasyWeb Brain

Autor: Adam ŠVANSE
Rubrika: Novinky z vývoje

Významně jsme rozšířili stávající systém EasyWeb o celý set modulů zaměřených na realizaci středních a větších e-shopů. Nové a výkonnější jádro teď umožní práci se stovkami tisíc produktů. Zároveň jsme zlepšili i práci s parametry. V každé kategorii lze nyní pracovat s jinými atributy zboží v neomezeném rozsahu. Typicky je lze použít pro filtrování produktů, ale tím to zdaleka nekončí.

Nejnáročnější požadavky e-shopu? Pokročilé možnosti filtrování? Statisíce produktů? To je nový EasyWeb Brain!

Pro nejnáročnější klienty jsme vyvinuli nové e-shopové řešení EasyWeb Brain, které je určeno hlavně velkým a středním e-shopům se specifickými požadavky, které se vymykají běžným krabicovým řešením.

Jednotlivé moduly je možné modifikovat a dotvářet přesně na míru potřebám vašim i vašich zákazníků. V CMS EasyWeb Brain zúročujeme 10 let našich zkušeností s tvorbou eshopů.

Jeho nespornou výhodou je rychlost načítání položek při editování webu, například v kategorii obsahující sto tisíc produktů, jsou položky dynamicky načítány při scrolování a nedochází k zdlouhavému načítání všech položek stránky najednou. Další novinky a výhody jsou obrovské možnosti filtrování, nebo využití konfigurátorů produktů. Samozřejmostí jsou různé cenové hladiny, varianty zboží, nebo hromadné funkce (ceny, atributy, štítky, …)

Image 4

Filtrování

Celé řešení, včetně filtrů, vychází z požadavků zákazníků, filtrovat je možné dle různých atributů v jednotlivých kategoriích. Produkty lze rozdělit do produktových tříd a ke každé navázat specifické atributy (šířka, výška, váha, úhlopříčka, rozlišení, typy vstupů, …). Při aplikaci konkrétního filtru dochází k okamžitému přepočítání dostupných filtrů a k eliminaci neexistujících kombinací, což výrazně zpříjemňuje a urychluje vyhledávání v produktech.

Image 3

Filtry a SEO

Každý SEO specialista ocení možnost maximální kontroly indexace vstupních stránek, které se generují aplikací filtrů v jednotlivých kategoriích. Je možné určit, zda danou kombinaci filtrů chcete, nebo nechcete indexovat a jak pracovat s požadovanými kombinacemi sufixů a prefixů (Příkladem: Skládací koloběžky s 15“ rámem a hydraulickými kotoučovými brzdami). Výsledkem může být několikanásobný nárůst organické návštěvnosti.

Image 1

Konfigurátory

Alternativním použitím atributů může být například řešení pro konfigurátory zboží. Příkladem může být nábytek, kde je při jeho výběru třeba upřesnit čalounění, barvu, vzor či potah včetně vizualizace materiálů a povrchů. Veškeré atributy lze modifikovat do formy konfigurátoru, při výběru (změně produktu) automaticky ihned dopočítává cenu produktu.

Správa atributů

EasyWeb Brain není krabicový eshop a není závislý na předem připravených šablonach. Jak bude filtrování vypadat na webu na návrhu UX a nakóduje se na míru dané zakázce. Další správa atributů je v rukou klienta. Bez zásahu programátorů lze další filtry, atributy nebo parametry zboží rozšiřovat v konfiguraci eshopu.

Image 0

Napojení na jakýkoliv systém třetích stran

Brain jsme již napojili na více, než 20 systémů třetích stran, například účetní systémy, jako je K2, Helios, Abra, Pohoda, I6 nebo Navision. Mezi srovnávače patří Zboží, Heureka, Google, nebo Facebook, za produkty na vašem e-shopu je možné platit skrze platební brány PayU, GoPay, Comgate, či PayPal. Automatizovaná expedice zboží je pak možná například skrze Uloženku, Zásilkovnu, DPD Pickup a v nejbližší době dokončíme implementaci komplexního řešení Balíkobot. EasyWeb Brain CMS je však možné napojit na jakýkoli jiný systém.