2. 9. 2014

Léto s internetovým marketingem 2014

Autor: Adam ŠVANSE
Rubrika: Aktuality

Zúčastnili jsme se třetího ročníku čtyřdenní vzdělávací akce pro marketéry. Pod vedením zkušených lektorů Marka Prokopa, Viléma Rubeše a Petry Větrovské jsme se podívali pod pokličku celé řadě zajímavých projektů.

Image 1

Jak vypracovat dokonalý marketingový plán?

Náplní školení bylo vypracovat dokonalý marketingový plán pod vedením zkušených lektorů. Ve skutečnosti se jednalo více o workshop než klasické školení. LIMu se zúčastnilo 41 lidí ve složení zhruba 50:50 marketingové agentury a klienti... Pracovali jsme v dvojicích až trojicích na velice zajímavých projektech, které jsme společně konzultovali a tím nahledli do celé řady případovách studií.

Co jsme si procvičili?

  • Definování cílů projektu
  • Nastavení obsahové strategie
  • See - Think - Do framework
  • Persony a uživatelské scénáře 
  • KPI - výkonostní ukazatele
  • Remarketingové lahůdky
  • Strategie budování brandu

Image 2