7. 2. 2022

Jak nasdílet agentuře přístu do Google Ads (dříve Adwords)

Autor: Luboš NEHYBA
Rubrika: SEO a on-line marketing

Návod na nasdílení přístupů pro klienty, kteří nám předávají správu kampaní, nebo mají zájem o jednorázový audit stávajícího nastavení.

Pro nasdílení přístupu do Google Ads se přihlašte svým účtem, na který jsme reklamní účet zakládali. Mělo by se jednat o účet Google. Přihlášení proveďte na adrese: https://ads.google.com/

Po přihlášení uvidíte hlavní menu v kterém vpravo nahoře vyberte ikonu klíče textem “Nástroje a nastavení” V tomto menu klikněte na možnost Přístup a zabezpečení.

Image 0

Překlikněte se na poslední záložku “Zabezpečení”  - nejdřív je totiž třeba přidat naši doménu do seznamu domén, kterým může váš Google účet přidat přístupy. To uděláte na řádku “Povolené domény” kde přidáte doménu cstechnologies.cz a uložíte ji.

Image 1

Poté se vrátíte do sekce “Uživatelé” kde už můžete přidat náš firemní mail přes ikonu modrého plus.

Image 2

Mail který je potřeba přidat: mcc@cstechnologies.cz.

Image 3

Při výběru úrovně přístupu můžete volit mezi druhy práv. Pro pouhou kontrolu kampaní, která neumožní dělat změny vyberte “Pouze k náhledu” Pokud jsme domluveni, že přebíráme správu, nebo budeme dělat audit, jehož výsledky rovnou implementujeme, volte “Standardní”.

Následne nám do účtu přistane pozvánka, kterou potvrdíme a díky tomu se budeme moct podívat na vaše kampaně.