Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich využíváním.
Úvod Slovník pojmů Inbound marketing

RTB reklama - Real Time Bidding

RTB, neboli Real-Time-Bidding je typ zobrazovaní reklam v obsahových sítích, kdy cílíme na uživatele - na jeho zájmy, chování, pohlaví atd. Sportovcům se zobrazují bannery s cyklopotřebami, nebo lyžemi a maminkám zase kočárky.

Nenakupujete reklamní plochu, ale nakupujete cílové publikum.

Při načtení webové stránky probíhá rozpoznání uživatelů v reálném čase a zobrazení takové reklamy v obsahových sítích, která sedí pro daného uživatele. Pomocí RTB reklamy se dá pružně reagovat na poptávku a můžete v reálném čase měnit cílení reklam, nastavovat nižší cenu, zobrazovat více či méně inzerátů. To je také hlavní rozdíl oproti klasickému nákupu inzerce na určitém portálu.

RTB reklamu najdeme například na Facebooku, všech velkých českých portálech, iDnes, iHned, ČSFD, Super.cz, ale i na fórech typu mimibazar a bazos.cz. 

Více info v článku: http://cstechnologies.cz/blog-rtb-reklama-real-time-bidding-detail-3382

author
Autor článku: google email
734 550 710
info@cstechnologies.cz

Ak. Heyrovského 1178

Hradec Králové

500 03

Popište, co by Vás zajímalo a my se s Vámi v nejkratším možném termínu spojíme.

Položky označené * je nutné vyplnit