Zpět na Reference

Dama spol. s r.o.

E-shop pro předního prodejce nářadí, nástrojů a hutního materiálu.

Zadání a cíle projektu

Od prvního oslovení naším webovým poradcem uplynul díky vytíženosti klienta rok, než jsme začali spolupracovat.
Výsledek ale stojí za to.

Došli jsme k němu – jak jinak, než od pečlivé analýzy. Dostali jsme zadání na přehledný a responzivní e-shop, který uspokojí jak velkoodběratele, tak koncové zákazníky maloobchodu. Správa eshopu probíhá přes CMS EasyWeb a výzvou pro naše programátory pak bylo dokonale fungující propojení s interním systémem K2.

Vstupní analýza CMS

Rozšířené filtrování

Naši programátoři se na tomto webu opravdu vyřádili.
Na hutní a spojovací materiál lze totiž aplikovat chytré kontextové filtry. Pomáhají zákazníkovi přesně definovat produkt, který chce objednat. Nemusí tak probírat stovky produktů, které se nacházejí v dané kategori. Hledaný produkt se mu okamžitě zobrazí.

Programování

Rozdělený košík

 Specialitou, kterou si vyžádala možnost objednání hutního materiálu je rozdělený košík. Zajišťuje přehledný výběr speciální dopravy, protože ta je u hutního materiálu nutností. Firmě zároveň přijde zvláštní objednávka aby měla možnost zajsiti i případně dělení a prořez materiálu.

V případě, že zákazník zároveň objednává i z maloobchodu Profimarket, může si dopravu v poslením kroku sjednotit a objednávku uhradit najednou.

Webdesign Programování

Synchronizace s K2

Pravidelná synchronizace probíhá s informačním systémem K2. Synchronizuje se celý katalog produktů se všemi parametry i skladové zásoby. Pro několik skupin zákazníků se odesílají i individuální ceníky.

Do tohoto systému se nahrávají i objednávky z e-shopu. Změny u produktů se provádějí velmi často, synchronizují se každých 15 minut. Náš zákazník tak může vše řídit na jednom místě. 

Importy Synchronizace

Marketingové kampaně

Po dokončení e-shopu přišlo ke slovu naše marketingové oddělení. Staráme se o správu zbožových srovnávačů, ppc kampaně ve vyhledávačíchbannerovou reklamu i remarketing.

Pravidelně zajišťujeme také odesílání newsletterů s informacemi o prodejních akcích. Na sociálních sítích pak propagujeme hlavně zajímavý video obsah, který klient poctivě tvoří.

Srovnávače Remarketing Email marketing Video marketing

Vyjádření klienta

Na spolupráci s firmou CS Technologies oceňuji individuální přístup k řešení problémů s ohledem na propojení publikačního systému EasyWeb s vlastním firemním systémem K2 a rychlou komunikaci. 

Všechny naše požadavky jsou vždy vyřízeny k naší plné spokojenosti. Nadstavbou je správa marketingových kampaní e-shopu včetně sociálních sítí a cenné rady, aby byl výkon všech komunikačních kanálů co nejefektivnější.

Využíváme rovněž grafických služeb, které jsou na vysoké úrovni.

Tomáš Horáček
Lidé stojící za tímto projektem
www.idama.cz Poptat podobné řešení