Už z minulých dob jsme měli na triku e-shop s hutním materiálem a vybavením pro řemeslníky idama.cz . Firma se stala součástí skupiny PRO-DOMA, SE a to pro nás znamenalo zadání na kompletní tvorbu nového webu. Teď už běží na adrese: https://hutni.pro-doma.cz
Programátoři se museli popasovat s kompletní integrací se systémem Navision a za zmínku určitě stojí i konfigurátor řezů, který je v tomto odvětví nezbytný. Pokud si totiž zákazník chce nechat hutní materiál nařezat, počítá se na webu cena za materiál, cena za službu - řezání a různě se pracuje i se zbytky po řezání.
Zvláštností v zadání byla potřeba vyřešit situaci, kdy každá z poboček prodává stejný produkt za trochu jinou cenu. I s tím jsme si ale poradili. Nechybí ani pokročilé filtry, které jsou v každé kategorii e-shopu jiné.
Protože si chceme otestovat, jestli weby děláme funkčně a přehledně, společně se spuštěním probíhá i krátká kampaň, kdy mají zákazníci možnost e-shop vyzkoušet a napsat nám jejich postřehy z uživatelského testování. Ty pak vyhodnotíme a zaneseme do případných úprav.
V návaznosti na spuštění jsme rozjeli i marketingové kampaně napříč všemi online kanály. Pokud byste potřebovali podobné řešení, neváhejte se ozvat Adamovi.