Zpět na Reference

TN TRADE

E-shop pro společnost TN Trade z Hradce Králové zaměřený na velkoodběratele i koncové zákazníky.

Cíle projektu

Úkol zněl jasně: Potřebujeme nový e-shop. U tohoto klienta bylo zřejmé, že přesně ví, co chce a umí specifikovat své cíle.

Nejdřív ze všeho bylo nezbytné společně strávit mnoho hodin předimplementačními pracemi na vstupní analýze. Seznámili jsme se s produkty, výsledky, typy zákazníků i firemní vizí a začali připravovat koncept celého projektu, který uspokojí nejen velkoobchodní odběratele, ale i koncové zákazníky.

Vstupní analýza

Nová identita

Změna korporátní identity bývá velice odvážné rozhodnutí, které musí mít opravdu jasný důvod. A ten jsme měli. Zapamatovatelnost.

Vrhli jsme se na kompletní redesign a odvaha nám nechyběla. Nakonec jsme přišli se zcela novým logem, odvážnější barevností a konceptem celé identity.

Webdesign

Propojení se systémem Cybersoft I6

Cílem bylo poskytnout maximální komfort zákazníkům a zjednodušit veškeré interní procesy ve firmě.

Museli jsme tedy naprogramovat obousměrnou synchronizaci se systémem Cybersoft I6. Teď už na e-shopu probíhá automatický import produktů a ceníků, synchronizace uživatelů, objednávek, dodacích listů, faktur, reklamací a mnoho dalších položek.

Propojení s účetním systémem

Filtry produktů

Na webu jsme nasadili nejpokročilejší variantu našeho e-shopového řešení, která umožňuje naprosto podrobné filtrování v kategoriích. Při načítání stránek se podle vybraného filtru mění URL adresy, titulky i nadpisy. Tím nabízíme vyhledávačům mnohem větší množství vstupních stránek, což vede k mnohonásobnému navýšení organické návštěvnosti z vyhledávačů.

Na parametrech produktů se neustále pracuje a postupně se přidávají filtry do dalších a dalších kategorií. Při množství produktů, které TN Trade nabízí se jedná v podstatě o nekonečnou činnost.

Programování

Testování - startovací kampaň

Změnili jsme firemní identitu, rozvržení webu, strukturu kategorií a dokončili opravdu rozsáhlou integraci e-shopu s interním systémem. Proto bylo vhodné celý projekt spustit na dva měsíce v beta provozu na adrese beta.tntrade.cz Jenom tak jsme si mohli být totiž jisti, že všechno funguje tak, jak má.

Abychom zákazníky připravili na změnu a získali od nich zpětnou vazbu, naplánovali jsme i spouštěcí kampaň.

Celkem nám 352 respondentů vyplnilo dotazník a tím pomohli web finálně doladit a připravit na ostré spuštění.

Nyní bude následovat kompletní vedení online kampaní.

Srovnávače PPC Facebook marketing

Lidé stojící za tímto projektem
www.tntrade.cz Poptat podobné řešení