E-shop pro společnost TN Trade z Hradce Králové zaměřený na velkoodběratele i koncové zákazníky.
Cíle projektu
Úkol zněl jasně: Potřebujeme nový e-shop. U tohoto klienta bylo zřejmé, že
přesně ví, co chce a umíspecifikovat své cíle.
Nejdřív ze všeho bylo nezbytné společně strávit mnoho hodin předimplementačními pracemi na
vstupní analýze. Seznámili jsme se s produkty, výsledky, typy zákazníků i firemní vizí a začali připravovat koncept
celého projektu, který uspokojí nejen velkoobchodní odběratele, ale i koncové zákazníky.
Cílem bylo poskytnout maximální komfort zákazníkům a zjednodušit veškeré interní procesy
ve firmě.
Museli jsme tedy naprogramovat obousměrnou synchronizaci se systémem Cybersoft I6. Teď
už na e-shopu probíhá automatický import produktů a ceníků, synchronizace uživatelů, objednávek, dodacích
listů, faktur, reklamací a mnoho dalších položek.
Propojení
s účetním systémem
Filtry produktů
Na webu jsme nasadili nejpokročilejší variantu našeho e-shopového řešení, která umožňuje naprosto podrobné
filtrování v kategoriích. Při načítání stránek se podle vybraného filtru mění URL
adresy, titulky i nadpisy. Tím nabízíme vyhledávačům mnohem větší množství vstupních stránek, což vede
k mnohonásobnému navýšení organické návštěvnosti z vyhledávačů.
Na parametrech produktů se neustále pracuje a postupně se přidávají filtry do dalších a dalších kategorií.
Při množství produktů, které TN Trade nabízí se jedná v podstatě o nekonečnou činnost.
Programování
Testování - startovací kampaň
Změnili jsme firemní identitu, rozvržení webu, strukturu kategorií a dokončili opravdu rozsáhlou
integraci e-shopu s interním systémem. Proto bylo vhodné celý projekt spustit na dva měsíce v
beta provozu na adresebeta.tntrade.cz Jenom tak jsme si mohli být totiž jisti,
že všechno funguje tak, jak má.
Abychom zákazníky připravili na změnu a získali od nich zpětnou vazbu, naplánovali jsme i spouštěcí kampaň.
Celkem nám 352 respondentů vyplnilo dotazník a tím pomohli web finálně doladit a
připravit na ostré spuštění.
Nyní bude následovat kompletní vedení online kampaní.