Zpět na Reference

Sodovkárna Kolín

Web a marketingové kampaně pro výrobce nealkoholických nápojů z Kolína.

4 roky spolupráce
177 vytvořených příspěvků na sociálních sítích
29 550 fanoušků na Facebooku
822 005 celkový dosah kampaně za loňský rok

Zadání a cíle projektu

V rodinné firmě s tradicí od roku 1886, už čvrtá generace vyrábí nealko nápoje pod značkou Koli. Pan Vavruška nás oslovil s požadavkem na tvorbu webových stránek a následně jsme zajistili i přípravu grafických materiálů pro offline propagaci. V současné době připravujeme redesign současného webu.

Webdesign

Cíle reklamní kampaně

Firmě spravujeme i profil na Facebooku a pravidelně spolupracujeme na tvorbě obsahové strategie a kampaní na sociálních sítích. Dostali jsme zadání na marketingovou kampaň, která představí firmu na Facebooku, zvýší povědomí o značce a přivede nové fanoušky na facebookový profil.

Sociální sítě

Navržená řešení a postupy

Kromě placené reklamy jsme chtěli zajistit i organický dosah příspěvků. A to se nám podařilo. Zorganizovali jsme letní soutěž pro fanoušky, do které jsme na Facebooku zapojili i pořadatele největších festivalů, jako je třeba Rock for People.
Během pěti měsíců se tak o limonádách Koli na Facebooku dozvědělo na půl milionu Čechů.

Sociální sítě

www.sodo-kolin.cz Poptat podobné řešení