Web a marketingové kampaně pro výrobce nealkoholických nápojů z Kolína.
4roky spolupráce
177vytvořených příspěvků na sociálních sítích
29 550fanoušků na Facebooku
822 005celkový dosah kampaně za loňský rok
Zadání a cíle projektu
V rodinné firmě s tradicí od roku 1886, už čvrtá generace vyrábí nealko nápoje pod
značkou Koli. Pan Vavruška nás oslovil s požadavkem na tvorbu webových stránek a následně jsme
zajistili i přípravu grafických materiálů pro offline propagaci. V současné době připravujeme redesign
současného webu.
Firmě spravujeme i profil na Facebooku a pravidelně spolupracujeme na tvorbě obsahové
strategie a kampaní na sociálních sítích. Dostali jsme zadání na marketingovou kampaň,
která představí firmu na Facebooku, zvýší povědomí o značce a přivede nové
fanoušky na facebookový profil.
Kromě placené reklamy jsme chtěli zajistit i organický dosah příspěvků. A to se nám podařilo.
Zorganizovali jsme letní soutěž pro fanoušky, do které jsme na Facebooku zapojili i pořadatele
největších festivalů, jako je třeba Rock for People.
Během pěti měsíců se tak o limonádách Koli na Facebooku dozvědělo na půl milionu Čechů.
Původní web z roku 2011 jsme v roce 2017 kompletně přepracovali v kontextu s našimi ostatními marketingovými
kampaněmi. Jedná se plně responzivní řešení webu. Za zmínku stojí social feed na úvodní stránce a
zajímavé parametrizování produktů dle preferovaného obalu.