E-shop a marketing pro předního výrobce fotografického vybavení z Hradce Králové
37 230nových návštěvníků za rok
812hodin práce na projektu
8 měsícůke spuštění od zahájení práce
131 %meziroční nárůst relevantních fanoušků na Facebooku
Cíle projektu
Když přišla z Fomei pozvánka do výběrového řízení, bylo hned jasné, že se
jedná o profíky. Žádný jeden e-mail a obratem nám pošlete cenu, jak se to občas stává. Takhle
to naštěstí neprobíhalo.
Přijeli jsme přímo do sídla společnosti, kde nás nechali udělat vstupní analýzu. Během
ní jsme 8 hodin poznávali jejich podnikání, hromadili nápady a zjišťovali, kolik
práce nás všechny čeká.
V rámci výstupu z analýzy jsme představili kompletní strategii. Zahrnovala zrušení původního rozcestníku a
sjednocení webu a eshopu na doméně fomei.com.
Dále jsme navrhli změnu informační architektury webu. Hlavní slabinou toho původního bylo nepřehledné
rozdělení produktů do kategorií. Protože bylo oběma stranám jasné, že jsme na stejné vlně,
mohli jsme se pustit do práce.
Začali jsme zpracováním kompletního wireframu a důkladnou analýzou klíčových slov. K
vytvoření logických kategorií nám pomohl i card sorting.
Rozhodli jsme se dodržet rozdělení výrobků na ateliérové vybavení, optiku a tisk. Takhle
rozdílný sortiment totiž znamená i odlišné uživatelské scénáře a persony, které
bylo třeba při tvorbě webu zohlednit.
Provedené změny měly okamžitý výsledek, který překvapil i nás samotné. Organická návštěvnost stránek vzrostla
o 70 % už během prvních tří měsíců.
Postarali jsme se také o kompletní synchronizaci s Altrus Vario. To umožňuje zobrazení dealerských
ceníků, nebo historie objednávek a faktur. Ceníky lze samozřejmě z webu exportovat v
tiskovém formátu.
Na promyšleném webu skvěle funguje i marketing.
Pro Fomei kompletně spravujeme kampaně od zbožových srovnávačů, přes PPC reklamu až
po Facebook a Instagram. Zajišťujeme výkonnostní a brandovou reklamu i propagaci jednotlivých
akcí, jako je třeba prodejní výstava FomeiTop.
Projekt tedy dlouhodobě vydělává a naše spolupráce s Fomei pokračuje.
Nápadů máme ještě mnoho.