Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich využíváním.
Úvod Reference Internetové obchody

Fomei a.s.

Cíle projektu

Spustili jsme novou firemní prezentaci a e-shop pro velmi významného klienta Fomei a.s. Tato firma se zabývá především výrobou, prodejem a servisem zařízení pro zpracování a archivaci obrazu. Společnost je rozdělena na několik divizí. Tato prezentace se týká divize  Foto/Optika

Hlavním cílem celého projektu je zvýšit obraty u B2C a B2B zákazníků v této divizi. Pro splnění tohoto cíle bylo především nutné navrhnout kompletně nový e-shop, který bude tzv. "User Friendly" a bude splňovat veškeré požadavky zákazníků.

Jako první jsme provedli kompletní vstupní analýzu, marketingovou strategii. Pro správné navržení celého e-shopu jsme vytvořili  analýzu klíčových slov, informační architekturu a wireframe.

Vytvořili jsme moderní responzivní design, se kterým si poradí i menší mobilní zařízení. Prezentace má čtyři jazykové mutace (čeština, slovenština, angličtina, němčina).

Nejnáročnější prací na tomto projektu bylo programování, kde velkou část výroby e-shopu zabrala synchronizace s účetním systémem. Díky velkému množství programátorských hodin se nám podařilo vytvořit poměrně náročný e-shop s mnoha funkcemi pro zákazníka.

Zajímavou funkcí je např. přidání oblíbených produktů do vaší databáze, které pak při nákupu nemusíte zdlouhavě hledat. Funkce hlídací pes slouží k hlídání ceny, k informování o naskladnění nebo o odstranění produktu z nabídky. Narazili jste na produkt, který hledá váš kamarád? Právě k tomu slouží funkce u produktu "poslání emailem". Můžete tak produkt jednoduše zaslat, komu budete chtít. Další funkcí je rychlá (hromadná) objednávka, s níž můžete nakoupit opravdu rychle, stačí vložit kódy produktů a objednat. V případě, že chcete pomoci nám i dalším kolegům, stačí ohodnotit produkt a další zákazníci si mohou přečíst vaše hodnocení přímo u produktu. Můžete využít i generátor pro stažení ceníků v různých formátech a mnoho dalších funkcí.

Nyní probíhá druhá část marketingové strategie, která je nezbytná pro dosažení hlavního cíle.

author
Za tuto zakázku zodpovídá:Petr Volf
rok realizace: 2015
Následující Předchozí
Co bylo nutné vytvořit
  • vstupní analýza
  • analýza klíčových slov
  • wireframe
  • implementace publikačního systému EasyWeb
  • copywriting a plnění webu obsahem 
  • kompletní responzivní design
  • kódování html a css stylů
  • databáze oblíbených produktů
  • databáze hodnocení produktů
  • jednorázové a pravidelné importy produktů a zákazníků
  • importy ceníků s dealerskými hladinami a slevovými třídami 
  • synchronizace s účetním systémem a skladovým hospodářstvím
  • synchronizace a individuální notifikace objednávek
  • rychlá (hromadná) objednávka, hlídací pes, role uživatelů, export ceníků
  • databáze týmu Fomei a.s. 
  • databáze partnerských prodejen
  • redirecting ze starého e-shopu
O co se dále staráme
  • správa PPC kampaní na Google Adwords a Sklik
  • správa srovnávačů produktů Heureka a Zboží.cz
  • v nejbližší době se budeme starat o kompletní marketingovou správu včetně Facebooku a e-mailingu 
734 550 710
info@cstechnologies.cz

Ak. Heyrovského 1178

Hradec Králové

500 03

Popište, co by Vás zajímalo a my se s Vámi v nejkratším možném termínu spojíme.

Položky označené * je nutné vyplnit