Společnost při výrobě kosmetiky vychází z generacemi pověřených postupů, které kombinuje
s moderní vědou. Zmodernizovat potřeboval i stávající e-eshop ve chvíli, kdy nás z Vivaca oslovili.
Navrhli jsme tedy design, který dá vyniknout nabídce produktů, jejich výhodám a
zároveň zjednoduší nakupování.
Kromě plně responzivního designu jsme si pohráli i s oblíbenými produkty. Velké procento
zákazníků nakupuje určité výrobky opakovaně, takže jsme jim to usnadnili.
Doposud využívá tuto funkci cca 300 zákazníků, kteří si přidali více
jak 1 400 produktů do seznamu oblíbených.
Odměnou pro zákazníky e-shopu jsou dárky zdarma k objednávce určité hodnoty. Naprogramovali
jsme jejich přidávání tak, že se odpovídající dárek zobrazí u zboží, které je v košíku.
Uživatel zároveń vidí další odměnu, na kterou by dosáhl na navýšením nákupu. Od
určité hodnoty si dokonce může vybrat z více dárků. Jeho volba se pak automaticky přidá
k objednávce.