Zpět na Reference

ViaDelicia

E-shop a marketingové kampaně pro výrobce prvotřídních delikates

Zadání a cíle projektu

S doslova lahůdkovou zakázkou k nám přijel pan Bezchleba. V podhůří Jeseníků vyrábí paštiky, džemy a jiné dobroty podle vlastních i roky osvědčených receptur. Poptával u nás přehledný a responzivní e-shop, který by dal vyniknout těmto jedinečným produktům.

Vytvořili jsme čtyři důležité prvky webu: mapu partnerských prodejen, přehledný kalendář farmářských trhů a nechybí ani recepty a magazín. Klient napsal hodně zajímavých článků a podělil se i o vlastní recepty. To vše je důležité z hlediska organické dohledatelnosti a oslovení relevantního publika.

Vstupní analýza SEO

Technické řešení

Detail produktu je možné provázat se souvisejícími produkty, články i recepty. Nechybí hodnocení produktů ani možnost ukládání oblíbených produktů do tzv. seznamu.

Web je responzivní, takže se dá pohodlně prohlížet v mobilu i tabletu. Snadný nákup zaručuje uživatelsky přívětivý e-shop s možností hromadné objednávky. Jejím cílem je motivovat zákazníky, aby zapojili své přátele a vytvořili větší nákup. Za to získají slevu nebo dopravu zdarma. Implementace platební brány GoPay byla samozřejmostí.

Registrovaní zákazníci se dělí do skupin na velkoodběratele a maloodběratele. Také jsme zde využili funkci cenových hladin a různých slev právě dle role uživatele.

Webdesign Programování

Marketing

Klientovi zajišťujeme kompletní správu marketingových kanálů: srovnávače Heureka a Zboží, ppc reklamu v Adwords a Skliku a také Facebookové kampaně.
Tam se nám daří šířit povědomí o značce a přivádět návštěvníky na web zejména díky zajímavým receptům a dalším článkům, které klient pravidelně publikuje.
Pan Bezchleba se tedy může plně soustředit na výrobu dalších dobrot.

Srovnávače PPC Sociální sítě

www.viadelicia.cz Poptat podobné řešení