Zpět na Reference

Serafin - byliny s.r.o.

Zbrusu nový e-shop a účinné marketingové kampaně pro výrobce bylinných čajů a přírodních léčiv.

Zadání a cíle projektu

Výrobě bylinných čajů se v Serafinu věnuje celá rodina. Přijeli za námi přes celou republiku na vstupní analýzu, protože doteď měli starší B2B e-shop, generující pár desítek objednávek měsíčně.

Rozhodli jsme se tedy zaměřit na zpřehlednění celého webu, oslovení koncových zákazníků a samozřejmě i následný růst tržeb.

Vstupní analýza

Navržené řešení a postupy

Díky vstupní analýze jsme pochopili, že cesta k zákazníkovi zde nebude tak jednoduchá. Jít cestou PPC na výrazy “prodej bylinných čajů” by bylo s ohledem na rozpočty klienta sebevraždou. Jako vždy nám pomohl See Think Do framework a vytvoření person.

Výsledkem je web který, díky nezměrnému úsilí našeho klienta k dnešnímu dni obsahuje  téměř stovku velice kvalitních článků o bylinkách a zdraví. Nejúspěšnější článek si přečetlo více než 4.000 čtenářů. Web dále obsahuje informace o veškerých bylinkách, které můžete v čechách najít, katalog všech nemocí a rady jak je léčit.

See Think Do Copywriting SEO

Marketingové kampaně

Jedna věc je ale vytvořit obsah a druhá - naprosto stejně důležitá, je tento obsah předložit správným lidem. S ohledem na efektivitu a omezený rozpočet se nejlépe jevila Facebook reklama. Nárůst fanouškovské základny o 5000 za rok a dosah nejlepších příspěvků přibližující se 100.000 jsou jen jedny z mála zajímavých čísel této kampaně.

Nedávno jsme kampaně rozšířili  živé webináře. Odběratelé tak mají možnost  poslechnout si zajímavé informace přímo od zdroje a na cokoliv dalšího zeptat.

Sociální sítě  Video marketing

www.serafinbyliny.cz Poptat podobné řešení