Výrobě bylinných čajů se v Serafinu věnuje celá rodina. Přijeli za námi přes celou republiku na
vstupní analýzu ke tvorbě nového e-shopu. Do té doby měli starší B2B e-shop generující pár desítek
objednávek měsíčně.
Rozhodli jsme se tedy zaměřit na zpřehlednění celého webu, oslovení koncových zákazníků a
samozřejmě i následný růst tržeb.
Díky vstupní analýze jsme pochopili, že cesta k zákazníkovi zde nebude tak jednoduchá.
Jít cestou PPC reklamy na výrazy “prodej bylinných čajů” by bylo s ohledem na rozpočty klienta "sebevraždou".
Jako vždy nám pomohl See-Think-Do framework a vytvoření person.
Výsledkem je e-shop,který, díky ohromnému úsilí našeho klienta, obsahuje téměř stovku
velice kvalitních článků o bylinkách a zdraví. Nejúspěšnější článek si přečetlo více
než 4.000 čtenářů. Web dále obsahuje informace o veškerých bylinkách, které můžete u nás najít, katalog
všech nemocí a rady jak je léčit.
Jedna věc je ale vytvořit obsah a druhá. naprosto stejně důležitá, je tento obsah předložit správným
lidem. S ohledem na efektivitu a rozpočet se nejlépe jevila Facebook reklama. Nárůst fanouškovské
základny o 5 000 za rok a dosah nejlepších příspěvků přibližující se 100.000 jsou jen
jedny z mála zajímavých čísel této kampaně.
Postupem času jsme kampaně rozšiřovali o e-mail marketing, živé webináře,
vyhledávací kampaně a výkonnostní marketing. Díky tomu obrat e-shopu neustále
roste a my se můžeme soustředit na další rozšiřování kampaní.