V této video nápovědě najdete několik návodů pro jednotlivé typy reklam, které Facebook nabízí.
K samotné tvorbě reklam toho není tolik, co napsat. Je to jednoduché a Facebooku má každý krok velmi dobře popsaný. Podívejte se na videa a zkuste si ty reklamy vytvořit. Tak se to nejlíp naučíte.
Tvorbu a správu reklam jde dělat také v Power Editoru. Jed o nástroj vyvinutý přímo pro Facebooku, který nabízí některé pokročilé funkce, které ve správci reklam nenajdete. Nicméně Facebook změnil vzhled a fungování Power Editoru a na mém reklamním účtu se to projevilo nedávno, takže pro vás ještě nemám video, které by ukazovalo práci s ním. Jak se k tomu ale dostanu, tak video dodělám.
Existuje ještě jeden možný typ reklamy, který Facebook ve svých video nápovědách nezmiňuje. Jde o takzvaný dynamický remarketing. Více o tomto typu reklamy a jak ho nastavit si můžete přečíst v článcích, na které odkazuji níže. Tento způsob inzerce je vhodný především pro e-shopy.
https://www.facebook.com/business/a/online-sales/dynamic-product-ads
http://www.lukask.cz/dynamicky-remarketing-facebook/
http://roihunter.com/blog/bfashion-advanced-dynamic-product-ads-in-a-fashion-industry/
http://www.peckadesign.cz/produktovy-remarketing-na-facebooku-snadno-a-rychle