Facebook - struktura kampaní a testování - CS Technologies s.r.o.
22.06.2015

Facebook - struktura kampaní a testování

Rubrika: Facebook

V této video nápovědě se dozvíte, jak sestavit reklamní kampaň a co testovat na jednotlivých úrovních.

Video nápověda od Facebooku vám řekne, jak funguje struktura kampaní na Facebooku. Podívejte se nejprve na video a pak si přečtěte, co všechno můžete testovat.

Testování vám zprvu vezme nějaký čas a peníze. Z dlouhodobého hlediska vám ušetří mnohem víc.

Co testovat

Testovat toho můžete opravdu hodně, ale dejte si pozor, abyste vždy testovali jen jednu věc. Například pro konkrétní okruh uživatelů můžete testovat různé kreativy. Měli byste ale měnit například jen obrázky k jednomu textu, nebo naopak texty k jednomu obrázku.

Kampaň

Abych byl upřímný, já na úrovni kampaní nic netestuji. Možná někdo ano, ale sám jsem se s tím nesetkal.

Reklamní set

  • Okruhy uživatelů (komu budete reklamu zobrazovat)
  • Optimalizaci pro (můžete platit za zobrazení, nebo za vykonání akce atd.)
  • Plánování reklam (kdy se bude vaše reklama zobrazovat)

Reklama - kreativa

  • Obrázky
  • Texty
  • Akční tlačítka
  • Zařízení, na kterých budete reklamu zobrazovat

Vytvořte si systém, jakým budete své reklamní kampaně, reklamní sety a reklamy pojmenovávat, abyste se v tom později vyznali.

Doporučuji si před tvorbou kampaně, nebo klidně i celé inzertní strategie, udělat tzv. myšlenkovou mapu, a až podle ní pak reklamy vytvořit. Použijte k tomu například nástroj Coggle.