Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Investujete do reklamy, přivádíte na svůj web hodně návštěvníků, ale výsledky nejsou takové,
jak jste očekávali? Platíte za návštěvu (PPC),
ale návštěvník neprovede požadovanou akci - nenakoupí, nepřihlásí se k newsletteru ani neodešle poptávku?
Problém může být v konverzním poměru celého webu...
Co je konverzní poměr?
Vyjadřuje procento těch uživatelů, kteří dokončili požadovanou akci z celkového
počtu návštěvníků. Čím je vyšší, tím víc při stejné návštěvnosti svého webu vyděláváte. Příklad: pokud
nakoupí 2 návštěvníci ze 100, konverzní poměr bude 2 %. Čím vyšší konverzní poměr váš
web má, tím více vám při stejné návštěvnosti (tedy i při stejném rozpočtu na reklamu)
vydělává.
Výhody CRO
Pokud má váš web malý konverzní poměr, tak se vám větší investice do jednotlivých marketingových kanálů
zřejmě nevyplatí. Řešením je CRO (Conversion Rate Optimization) neboli optimalizace konverzního
poměru.
skvělá příležitost, jak zvýšíte zisky bez změn v rozpočtech online marketingových kampaní
i malou změnou můžete dosáhnout výrazného navýšení konverzního poměru
vaše investice se vám rychle vrátí a navíc je jednorázová
uživatélé se budou na webu pohybovat čím dál intuitivněji
Jak postupujeme?
seznámíme se s vaším oborem
zavedeme pokročilé měřicí nástroje pro A/B testování
rozklíčujeme problematická místa webu
postupně navrhujeme a implementujeme změny
v reálném čase porovnáváme stav před změnou a po změně
s každým nasazeným A/B testem zlepšujeme celkový konverzní poměr
Než se vrhneme na design, je potřeba vytvořit drátěný model webu. Rozvržení webu
musí vycházet z jednotlivých uživatelksých scénářů. Call to action prvky, UX testování, konzultace s designerem
a koncepce webu je takřka ve finále.
Zajištění správné funkčnosti webu je základ. Naši programátoři neřeší pouze základní
logiku webu, ale dokáží připravit veškeré předem vyspecifikované funkcionality.
Abychom před spuštěním odladili veškeré nedostatky, testujeme web na různých
zařízeních. Pro váš web pak implementujeme analytické nástroje, díky kterým sbíráme data, která následně
vyhodnocujeme.
Sledujeme a učíme se novým trendům. Nenecháme Vás v tom. Navrhneme inovace a
budeme pracovat na zlepšení konverzního poměru. Veškeré změny budeme testovat a dle výsledků web upravovat.
Na spolupráci s firmou CS Technologies oceňuji individuální přístup k řešení problémů s ohledem na propojení publikačního systému EasyWeb s vlastním firemním systémem K2 a rychlou komunikaci. Všechny naše požadavky jsou vždy vyřízeny k naší plné spokojenosti. Nadstavbou je správa marketingových kampaní e-shopu včetně sociálních sítí a cenné rady, aby byl výkon všech komunikačních kanálů co nejefektivnější. Využíváme rovněž grafických služeb, které jsou na vysoké úrovni.
Tomáš Horáček
- iDama.cz
Dlouho jsme hledali partnera, až jsme našli tvůrčí doupě jménem CS Technologies. Aneb spousta „ajťáků“, kteří rozumí své práci. Domlouvají se spolu, vymýšlí a hledají způsoby a cesty, jak vytvořit řešení, které je podle vašich představ a zároveň funguje. Jsou spolehliví a problémy řeší ihned. Navíc jsou to sympaťáci. :-)
Anna Boudyšová
- nelenprozelen.cz
Školení týmu v CS Technologies bylo jedno z nejlepších školení, které jsem pro firmy dělal. Nadšený a zaujatý tým pro to, dělat všechno jinak a lépe byl pro mne skvělým publikem. Po 2 školeních jsem odjížděl s pocitem, že tu vzniká tým lidí, který tuto firmu může dostat na špičku oboru a to nejenom kvalitou služeb, ale zejména proklientským a lidským přístupem. Držím jim palce a doufám v jejich další úspěchy.