Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich využíváním.
Úvod Reference Internetové obchody

Via Delicia

Cíle projektu

Za značkou Via Delicia stojí pan Olin Bezchleba, který provozuje Bezchlebovu rodinnou konzervárnu. Tam vyrábí výborné džemy, paštiky a další dobroty z poctivých surovin a bez konzervantů. Jako obal používají stylové sklenice Weck, které také prodávají. Cílem byl nejen přehledný e-shop, ale také web s atraktivním obsahem.

Vytvořili jsme hned čtyři katalogy - mapu partnerských prodejen, přehledný kalendář farmářských trhů a nechybí ani recepty a magazín. Pan Bezchleba napsal hodně zajímavých článků a podělil se i o vlastní recepty.

Web je responzivní, takže se dá pohodlně prohlížet v mobilu i tabletu. Snadný nákup zaručuje uživatelsky přívětivý e-shop s možností hromadné objednávky.

author
Za tuto zakázku zodpovídá:Bára Bebrová
rok realizace: 2016
Co bylo nutné vytvořit
  • vstupní analýza
  • analýza klíčových slov a informační architektura
  • wireframe
  • implementace publikačního systému EasyWeb
  • copywriting, plnění webu obsahem
  • kompletní responzivní design
  • databáze oblíbených produktů a hodnocení zákazníků
  • databáze prodejních míst a farmářských trhů 
  • databáze článků a receptů
  • hromadná objednávka
  • implementace platební brány GoPay a odběrných míst poštomatů IN TIME
  • redirekt ze starého e-shopu
734 550 710
info@cstechnologies.cz

Ak. Heyrovského 1178

Hradec Králové

500 03

Popište, co by Vás zajímalo a my se s Vámi v nejkratším možném termínu spojíme.

Položky označené * je nutné vyplnit