Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich využíváním.
Úvod Služby Webové stránky Postup realizace

Postup realizace

Vstupní analýza

Abychom zajistili, že bude projekt úspěšný, ponoříme se nejprve hluboko do Vaší branže. Na minimálně půldenní společné schůzce probereme, co od webu očekáváte, pro koho je určen a zodpovíme si celou řadu otázek. Jde hlavně o to, aby bylo nám i Vám vše co nejvíce jasné. Zároveň si vyslechneme a probereme Vaše požadavky, zvolíme vhodné technické řešení a nastavíme harmonogram realizace.

  • Analýza původního webu a Vašich požadavků
  • Analýza Vašich zákazníků, personalizace a uživatelské scénáře
  • Analýza cílů webu a cílů Vaší firmy
  • Analýza konkurence

Analýza klíčových slov a trendů

Pomocí statistických informací a matematických vzorců vytvoříme podrobné schéma tématických okruhů, které Vaše zákazníky skutečně zajímají. Myslíme vždy na to, že lidé nehledají pouze produkty a služby, ale zpravidla zahajují nákupní proces sběrem informací. Vyhledáme bez nadsázky tisíce kombinací výrazů, nápady na recenze, rady, užitečné informace a tipy, které zákazníkovi pomohou při vyhledávání následně usnadní rozhodovací proces.

  • Sběr dat o hledanosti výrazů ve vyhledávačích
  • Segmentace dat do jednotlivých kategorií
  • Definice relevance a výpočet hodnoty klíčových slov

Návrh informační architektury

Na základě analýzy klíčových výrazů vytvoříme mapu stránek celého projektu. Klíčem k úspěchu je dostatečné množství vstupních stránek.

  • Tvorba mapy stránek
  • Definice vstupních stránek
  • Příprava podkladů pro tvorbu obsahu

Wireframe

Připravíme skicu jednotlivých šablon webu a najdeme všem prvkům správné místo. Z nákresů snadno vyčtete, jak budou stránky fungovat a proč.

  • Příprava skici webu
  • UX testování
  • Definice prvků „call to action”
  • Návaznost jednotlivých stránek webu

Sestavení harmonogramu

Ve chvíli, kdy máme výstup z analýzy klíčových slov, známe informační architekturu a wireframe, můžeme s velkou přesností odhadnout celkovou náročnost výroby stránek a sestavit harmonogram výroby.

Postup výroby

  • Návrh designu úvodní stránky a ostatních šablon webu.
  • Připrava HTML a CSS šablon.
  • Implementace publikačního systému EasyWeb a jeho důkladná konfigurace.
  • Programování JavaScriptových prvků a animací.
  • Zákazkové programování.
  • Importy a nastavení případných synchronizací (například s účetním systémem).
  • Tvorba obsahu - copywriting.
  • Naplnění webu připraveným obsahem za účasti grafiků.
  • Testování a kontrola metadat.
  • Spuštění webu do ostrého provozu.

Infografika postup realizace

Postup realizace
postup realizace webu
Celý proces výroby jsme znázornili pomocí přehledné infografiky.
více
ON-LINE marketing - nástroje
online marketing infografika
V naší infografice najdete stručný přehled nástrojů online marketingu. Využíváte je?
734 550 710
info@cstechnologies.cz

Ak. Heyrovského 1178

Hradec Králové

500 03

Popište, co by Vás zajímalo a my se s Vámi v nejkratším možném termínu spojíme.

Položky označené * je nutné vyplnit