Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich využíváním.
Úvod Blog SEO a on-line marketing

V poslední době stále narůstá obliba registrace přes sociální sítě. A z nich jednoznačně vede Facebook. Přečtěte si, v čem je to výhodné pro uživatele a v čem pro provozovatele webů. 

Umožněte uživatelům přihlášení přes Facebook

01.07.2016
2016-07-01
Umožněte uživatelům přihlášení přes Facebook

V poslední době stále narůstá obliba registrace přes sociální sítě. A z nich jednoznačně vede Facebook. Přečtěte si, v čem je to výhodné pro uživatele a v čem pro provozovatele webů. 

Hodně lidí od registrace často odrazuje složité vyplňování formulářů a nutnost pamatovat si různá uživatelská jména a hesla ke každému účtu. Některé to odradí natolik, že se nezaregistrují vůbec.

Když jim ale vedle standardní formulářové registrace umožníte ještě tu přes Facebook, budou se moct sami rozhodnout, kterou si vyberou. A vy nebudete zbytečně přicházet o ty, kterým se formulář vyplňovat nechtělo. A to za to stojí, co myslíte? Z pohledu uživatele je registrace opravdu snadná.

Úspora času a jednoduchost

  • uživatel nevyplňuje registrační formulář
  • nevzniknou mu další nové registrační údaje, které by si musel pamatovat
  • nemusí se pokaždé přihlašovat - stačí jedno kliknutí
  • jeden účet pro více stránek

Co to přinese vám?

Obrovským přínosem je nárůst počtu registrací. Další výhodou je, že na rozdíl od standardního přihlašování získáte o uživatelích řadu informací a díky tomu budete moct líp cílit reklamu. Můžete Facebook požádat o další informace o uživateli, např. vzdělání, věk nebo v jaké bydlí lokalitě.

Velice často se registrace přes FB používá, když svým návštěvníkům nabízíte něco zadarmo. Prodáváte hračky? Dejte jim třeba možnost stáhnout si omalovánky ve formátu pdf. Nebude je to nic stát, jejich dětem uděláte radost a pokud stažení podmíníte registrací, získáte údaje o potenciálních zákaznících.

Díky primary emailu, který získáte, na ně můžete cílit reklamu. Seznam emailů, který získáte můžete pomocí Facebooku využít i pro vytváření tzv. lookalike audience (FB sám osloví uživatele podobné těm, které již na webu máte).

Zavedení přihlašování přes Facebook není právě nejjednodušší, ale všechno za vás můžeme zařídit my. Jak implementaci tlačítka na stránky, tak celé nastavení aplikace na Facebooku. 

Jaký je postup při zavádění Facebook loginu?

  • je nutné vytvořit Facebook App
  • nastavit ikonky, popisy, podmínky použití dat a požádat o review aplikace
  • implementovat facebookový login na web (obnáší především programátorské práce) 

Jaké informace můžete získat

  • primary e-mail - díky němu můžete cílit na konkrétního uživatele
  • veřejný profil - získáte jméno, příjmení, profilovou fotku, pohlaví a věk (kategorii 13-17, 18-21, 21+)
  • přátele daného uživatele

Můžete požádat o další informace (lokalitu, datum narození, vzdělání, školy, zaměstnání...). Ale aby vám je Facebook poskytl, musíte uvést, k čemu je potřebujete. Samotné sdělení nestačí, je potřeba natočit video (screencast) s názornou ukázkou, jak s daty budete nakládat.

Může se jednat například o personalizaci obsahu, zaslání přání k narozeninám, rozšíření uživatelského profilu. Celý schvalovací proces je náročný a trvá 5 pracovních dní. Pokud Facebook neuvidí žádný přínos pro uživatele, je velmi pravděpodobné, že vám danou položku neodtajní.

Image 1

Jestli o zavedení Facebook přihlašování uvažujete nebo vám něco není jasné, ozvěte se. Vysvětlíme vám, co a jak.

author
Autor článku: email
734 550 710
info@cstechnologies.cz

Ak. Heyrovského 1178

Hradec Králové

500 03

Popište, co by Vás zajímalo a my se s Vámi v nejkratším možném termínu spojíme.

Položky označené * je nutné vyplnit